повернутисяповернутися
Добровільне медичне страхування

Добровільне медичне страхування

Переваги добровільного медичного страхування для керівників підприємств:

  1. Забезпечуючи своїх працівників добровільним медичним страхуванням, Ви сприяєте істотному підвищенню лояльності персоналу і мотивуєте його, а ці фактори, погодьтеся, мають вплив і на прибуток Вашого бізнесу.
    Відомо, що лояльний співробітник - це продуктивний працівник.  Співробітник, що має медичну страховку, почувається соціально захищеним, оскільки має гарантію, що у разі виникнення захворювання йому буде вчасно організована та оплачена страховою компанією необхідна медична допомога.  
  2. Забезпечивши своїх працівників добровільним медичним страхуванням, Ви не тільки сприяєте  їх лояльності, а водночас заощаджуєте  свої кошти у перспективі, оскільки:
    • за рахунок надання якісної і адекватної медичної допомоги за рахунок страхової компанії поступово підвищується загальний рівень здоров`я працівників і відповідно знижується рівень їх захворюваності;
    • за рахунок своєчасного і повноцінного лікування  та контролю за наданням медичної допомоги Застрахованим працівникам здійснюється одночасний контроль обґрунтованості видачі листків непрацездатності, що приводить, по-перше,  до скорочення тривалості тимчасової непрацездатності, а, по-друге - до суттєвого зниження кількості днів відсутності працівників на роботі за  "необґрунтованими" листками непрацездатності;
    • зменшиться кількість звернень працівників підприємства за матеріальною допомогою, що раніше була викликана  необхідністю самим сплачувати за лікування. Тепер за їх лікування заплатить страхова компанія.
  3. Як  буде організовано медичне обслуговування Ваших працівників?
    Для зручності та оперативності реагування ми пропонуємо Вашим працівникам телефони цілодобової диспетчерської служби (асистанс компанія, від англійського слова "assistance" – допомога), до якої вони можуть звернутися у будь-який час 24 години на добу у разі виникнення проблем зі здоров`ям.

    У свою чергу, диспетчерська служба (асистанс компанія), що є представником страхової компанії "Оранта":
    • надасть першу консультацію щодо захворювань та розладів здоров`я, що виникли;
    • організує у разі необхідності виклик лікаря або швидкої допомоги (якщо такі послуги передбачено договором страхування);
    • організує візит до профільних лікарів до медичних закладів або госпіталізацію (якщо такі послуги передбачено договором страхування).

Страховим випадком за договором добровільного медичного страхування (ДМС) є звернення Застрахованої особи в асистуючу компанію  за медичною допомогою з приводу гострого захворювання, загострення хронічного захворювання, отриманої травми, отруєння й інших наслідків нещасних випадків з подальшою організацією й наданням послуг у медичних установах України.

Страхова виплата  за договором  добровільного медичного страхування  (ДМС) здійснюється в межах страхової суми шляхом оплати медичних послуг  лікувальним установам,  які надавали Застрахованій особі відповідну допомогу.

Територія дії договору ДМС -  територія України.

НАСК "ОРАНТА" пропонує своїм клієнтам добровільне медичне страхування

за такими пакетами послуг:  "Стандарт", "Класик", "Престиж", "Еліт", "VIP".

Вартість пакетів медичного страхування залежить від:

Якщо пакет рівня "VIP" передбачає обслуговування у приватних клініках, то пакети рівня "Стандарт" і "Класик" передбачає обслуговування у державних та відомчих медичних установах.

При колективному страхуванні, на умовах пакетів комплексного медичного страхування, можуть бути також застраховані члени родин працівників, включаючи дітей віком до 15 років.

Кожен  із вищезазначених пакетів послуг  формується на основі трьох базових програм страхування:

БАЗОВА ПРОГРАМА 1: "Амбулаторно-поліклінічне  обслуговування"

За цією програмою Застрахованим особам гарантуються:

  1. Усі види амбулаторно-поліклінічної  допомоги при гострих захворюваннях, а також при загостренні хронічних хвороб.
  2. Консультативна допомога висококваліфікованих фахівців із профілю захворювання в амбулаторно-поліклінічних умовах.
  3. Необхідні діагностичні дослідження в амбулаторних умовах.
  4. Організація виклику лікаря додому/в офіс.
  5. Фізіотерапевтичне лікування.
  6. Лікувальні заходи.
  7. Супровід лікаря координатора.
  8. Проведення функціональних досліджень (бронхоскопія,  гастроскопія й ін.).
  9. Оформлення медичної документації  (видача лікарняних листків).
  10. Медикаментозне забезпечення.
  11. Стоматологічна допомога.

БАЗОВА ПРОГРАМА 2: "Стаціонарне лікування"

За цією програмою Застрахованим особам гарантуються:

  1. Усі види терапевтичної і хірургічної допомоги при гострих захворюваннях і невідкладному стані, що вимагає стаціонарного лікування, а також при загостренні хронічних захворювань.
  2. Проведення необхідних діагностичних і лабораторних досліджень за умови стаціонарного лікування.
  3. Розміщення (за показниками) у реанімаційній палаті і палаті інтенсивної терапії.
  4. Необхідні лікувальні процедури та маніпуляції.
  5. Необхідний обсяг фізіотерапевтичного лікування.
  6. Лікування в умовах  денного стаціонару.
  7. Медикаментозне  забезпечення.

БАЗОВА ПРОГРАМА 3: "Невідкладна допомога"

За цією програмою Застрахованим особам гарантуються:

  1. Цілодобова невідкладна медична допомога виїзних бригад (загального профілю і спеціалізованих (травматологічна, кардіологічна, протишокова та  ін.).
  2. Надання невідкладної допомоги, що  включає  заходи з ліквідації стану, який загрожує життю.
  3. Нагальна госпіталізація Застрахованої особи до медичної установи відповідного профілю,  медичне транспортування до медичної установи для подальшого лікування.

Окрім того, НАСК "ОРАНТА" пропонує своїм клієнтам  додаткові програми страхування, які за додаткову плату можуть бути включені до базового пакета страхування.

Додаткова програма "Реабілітація"

Програма передбачає організацію та  оплату в межах визначеного ліміту вартості медичних послуг у період реабілітації після захворювань, які потребують відновлювального лікування, зокрема

Додаткова програма "Щит здоров’я"

Програма передбачає  організацію та оплату вартості в межах визначеного ліміту профілактичних та оздоровчих заходів на умовах договору страхування, а саме: 

Додаткова програма "Майбутня мати"

Програма  передбачає  організацію та  оплату вартості в межах визначеного ліміту медичних послуг у передпологовий період  таабо при пологах, а саме:  плановий огляд акушером-гінекологом, консультації профільних спеціалістів, лабораторно-діагностичні та інструментальні обстеження.

Додаткова програма "Допомога при тяжких захворюваннях"

Програма передбачає організацію та  оплату вартості в межах визначеного ліміту медичних послуг при тяжких захворюваннях, а саме:  відшкодування вартості першого курсу лікування вперше  встановленого,  в період дії договору страхування, одного та/або декількох  захворювань (онкологічного захворювання, цукрового діабету, туберкульозу).

Додаткова програма "Гепатит"

Гепатити  А, В, С, Д, Е, мікст-гепатити (захворювання на декілька видів гепатитів, наприклад, В+С, В+Е тощо) є одними із найнебезпечніших професійних інфекцій для працівників медичних установ, а також для тих службовців, які за родом своєї професійної діяльності мають контакт із кров'ю або іншими біологічними рідинами. Програма страхування "Гепатит" найбільш актуальна для працівників медичних установ різного профілю.

За програмою "Гепатит" Застрахованій особі гарантується організація та оплата вартості (у межах страхової суми відповідно до умов договору страхування) стаціонарного лікування при настанні страхового випадку:

повернутисяповернутися