повернутисяповернутися
Новини страхування
05.04.2016
Підсумки березня 2016 року

Підсумки березня 2016 року додали колективу НАСК «ОРАНТА» впевненості в своїх силах і у правильності обраного шляху.


читати повністю
22.03.2016
Повідомлення про проведення річних Загальних зборів акціонерів НАСК «ОРАНТА»

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ОРАНТА» (місцезнаходження: 02081, м. Київ, вул. Здолбунівська, 7д) повідомляє, що річні Загальні збори акціонерів НАСК «ОРАНТА» відбудуться 22 квітня 2016 року об 10 год. 45 хв. за адресою: 04075, м. Київ-75, Пуща-Водиця, 14 лінія, Державне підприємство «Санаторний комплекс «Пуща-Озерна», четвертий корпус, конференц-зал.


читати повністю
14.03.2016
До питання про важливість страхування

Протягом перших двох тижнів березня 2016 року НАСК «ОРАНТА» здійснила виплати по 631 страховим випадком на загальну суму 4 066 488 грн.


читати повністю
01.03.2016
Пільги для жінок-водіїв по програмам AUTOCLUB від компанії «Гарант-АСІСТАНС»

Компанія «Гарант-АСІСТАНС» вітає всіх жінок з наступаючим Міжнародним жіночим днем 8 березня і бажає міцного здоров’я, благополуччя, радості, кохання і краси.


читати повністю
09.11.2015
Ринок обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності переходить на європейську практику прямого врегулювання збитків, стаючи зручнішим для клієнтів

У 2016 році  вітчизняний ринок ОСЦПВ перейде на практику прямого врегулювання збитків. Рішення про запуск пілотного проекту було підтримано Президією МТСБУ. Таким чином, потерпілому в ДТП не потрібно буде більше звертатись до страхової компанії винуватця в ДТП. Врегульовувати подію та здійснювати страхове відшкодування буде той страховик, з яким сам потерпілий уклав договір ОСЦПВ. Подальші взаєморозрахунки між страховою компанією винуватця в ДТП та страховиком потерпілого відбуватимуться без участі застрахованого.

Введення прямого врегулювання принесе на український ринок найкращі європейські практики врегулювання страхових подій та дозволить суттєво скоротити строки врегулювання страхових випадків і покращити сервіс для клієнтів.


читати повністю

<  1  2  3  4  5  6 .. 43   >

повернутисяповернутися